Gearriveerd in Liemt! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Gearriveerd in Liemt! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in Liemt!

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

05 December 2012 | Australië, Perth

Hi allemaal,
Ja, we hebben het toch gehaald. Met zijn vieren wonen we nu aan de Heuvelstraat. De reis was goed verlopen,Daan en Livia hadden veel geslapen in het vliegtuig. Dus we hebben zelf ook nog wat kunnen slapen. Dus ondanks alles was het prima gegaan.
Thuis werden door de familie ontvangen met koffie en gebak en konden we Daan en Livia eindelijke in levende lijve voorstellen aan de familie.
Vanavond Sinterklaas natuurlijk. Daan en Livia zullen daar niet zoveel van merken, ze zullen wel slapen, maar de rest van de neven en nichten kunnen toch weer wat kadootjes uitpakken. En voor de groten natuurlijk een hapje en een drankje.
Ik zou nog mijn mobiele nummer doorgeven, hier is het: 0643419832. Als er mensen zijn die op bezoek willen komen hoor ik het wel. Tot gauw!
Ron, Thai, Daan en Livia.