Precies 3 maanden! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Precies 3 maanden! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Precies 3 maanden!

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

02 November 2012 | Australië, Perth

Hi
Ja, op de kop af drie maanden oud nu. Eerst de statistieken: Daan weegt nu 4,8kg en Livia 5,2kg. Het gaat dus de goede kant in.
Daan is nog steeds de makkelijkste van de twee. Heeft eigenlijk altijd wel goede zin, vooral 's-morgens "babbelt" hij er lustig op los met de nodige glimlachjes. Alleen als ie echt honger heeft dan veranderd zijn humeur en houdt niet op met huilen totdat er een fles melk in zijn mond zit.
Met Livia hebben we wat meer probleempjes gehad. Omdat ze reflux heeft zitten we al aan de derde soort melkpoeder. Het lijkt erop dat ze beter verdraagt dan de andere. Ze huilt nu wel veel minder dan een aantal weken geleden dus dat is dan wel positief.
Mijn ouders zijn alweer drie weken thuis. Het was geweldig dat ze hier zijn geweest om als eersten van de familie Daan en Livia te knuffelen. Ze hebben het wel naar hun zin gehad, al waren ze wel wat aan huis gebonden. We hebben wel wat leuke dingen gedaan zoals naar Kings Park, dagje Fremantle en we zijn ook met een boot de zee op geweest om naar walvissen te gaan kijken. Nu is het seizoen van de walvissen trek van het zuiden naar het noorden. Was schitterend om te zien. Voor mij was het al de vierde keer maar voor mijn ouders de eerste en waren onder indruk van wat ze gezien hadden.
De reis naar NL komt al rap dichterbij. Vandaag hebben we de paspoorten van Daan en Livia ontvangen. Het is de eerste grote reis met zijn vieren dus er komt nogal wat bij kijken.
We hebben de stoelen met daarvoor de opklapbare wiegjes in het vliegtuig al gereserveerd. Nu maar hopen dat het vliegtuig niet vol zit en dat we de drie stoelen voor ons zelf hebben. Als het vliegtuig wel vol zit dan kan degene die pal naast ons zit ook genieten van het wel en wee van het hebben van twee babies van vier maanden. :)
Wij verblijven in NL niet bij mijn ouders maar we gaan een maandje aan de Heuvelstraat wonen. Mijn huis staat nu leeg dus we kunnen er zo in. Behalve dat er nog meubels in moeten natuurlijk maar dat heeft de familie al voor ons geregeld waar we heel blij mee zijn! Dus Pieter en Monique, over een maand zijn we weer buren! Weer als vanouds behalve dan dat het nu een beetje drukker is op nummer 10.
Ok, ik zal nog wat recente foto's op mijn picasa site zetten. Dat zal vandaag trouwens niet meer gebeuren want ik ga zo naar bed. Dus check de picasa site regelmatig voor de nieuwe foto's.
De groeten uit Perth van Ron, Thai, Daan en Livia.

• 02 November 2012 - 21:30

Pieter En Monique:

hoi ron en thai
    fijn dat we weer buren krijgen als vanouds
    aan de inrichting voor het huis gaan we onze medewerking verlenen maar dat zien jullie dan wel ,
    veel succes met de reis en tot begin dec. als jullie er zijn en bijgekomen zijn van de jetleg

groetjes heuvelstraat 12

• 11 November 2012 - 17:25

Familie Van Esch:

Hoi Ron en Thai, ik heb de foto's bekeken, wat groeien ze goed! En Livia kan al zo lief lachen, terwijl Daan redelijk serieus blijft op de foto. Maar zijn blauwe oogjes zijn volgens mij donkerder aan het worden. En Livia blijft lekker volle wangetjes houden. We zijn blij dat alles zo goed gaat, hopelijk hebben jullie nu de juiste voeding gevonden voor Livia. Hier is alles goed, Daan is inmiddels aan de slag bij Google, en heeft al sinds begin oktober de kantoren van Google in NY en London bezocht. Hanna doet goed haar best op NHTV Breda, HBO opleiding voor toerisme. En Mathieu is 5 november 21 jaar geworden en zit nu in niveau 3 van zijn opleiding als timmerman.
    Het is al snel dat jullie naar Nederland komen, wel leuk voor de rest van de familie om de kids in levende lijve te zien (voor ons natuurlijk ook!!!). Maak je nog eens foto's van de kinderkamers en hun bedjes, en de duo kinderwagen. Maar ja jullie hebben het natuurlijk kei druk, dus ik zie het wel. Geniet van de kids en tot december. groetjes
    Luus