Zoektocht naar appartementen en zo - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Zoektocht naar appartementen en zo - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Zoektocht naar appartementen en zo

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

21 September 2005 | Australië, Perth

De afgelopen dagen heb ik drie appartementen gezien. Het waren geen appartementen waarin ik een jaar wil leven. Ze waren of te klein, niet schoon, roken muf etc. Ik weet ook wel dat de perfecte appartement niet bestaat maar ik wil er toch wel enigszins in buurt komen. Dus mijn zoektocht gaat door.
Mijn bezoek aan mijn oud collega was ook zeer leuk. Hij woont zo'n 40 min rijden van Perth in de heuvels in een vrijstaand huis in een prachtig gebied. Het huis is helemaal van hout en is een kast van een huis (foto's heb ik helaas niet, volgende keer wel). Daarbij staat het huis op 2 hectare grond wat deels nog bebost is. En dat allemaal voor de prijs waarvoor je in NL een tussenwoning voor kan krijgen. Ik moet er wel bij zeggen dat hier de huizenprijzen ook danig hard stijgen: zo'n 20 tot 25 procent per jaar. Ook kun je daar 's-morgensvroeg de kangaroes voorbij zien springen, het kunnen er wel vijftig zijn. Maar dit heb ik niet gezien dus een goed excuus om nog eens terug te gaan. Omdat ik toch kangaroes wilde zien, ben ik maar 's-zondagsmiddags maar naar de Perth Zoo gegaan.
Ik kan ondertussen inloggen op het Honeywell netwerk dus ik kan eindelijk aan het werk.
De groeten..

  • 22 September 2005 - 10:22

    Rene:

    Het werd wel tijd dat je een keer wat ging doen.

  • 22 September 2005 - 11:38

    Bart Lian En De Kids:

    leuk zo,n eigen site ik ken hem nog van maartje beerens toen zij in mexico was.
    fijn om te horen dat het goed met je gaat.
    Eindelijk een aansluiting met het netwerk kun je uiteindelijk toch eens aan het werk.
    Wij zijn druk bezig met de voorbereiding voor het buurtfeest, en hebben de dropping voor het komend jaar maar laten vervallen.
    Hoe vond je het om na afloop van de bestuursvergadering door ons gewekt te worden? We zeiden als we maar lang vergaderen dan is het bij Ron inmiddels wel weer ochtend, dus vandaar.
    Nou Ron dit was het weer veel succes met je werk, en we horen wel weer van je.
    Groetjes de van oorschotjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 46435

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: