Eindelijk.....het U2 concert! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Eindelijk.....het U2 concert! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Eindelijk.....het U2 concert!

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

13 November 2006 | Australië, Perth

Ja, deze week gaat het dan toch eindelijk gebeuren. Op 16-Nov gaan we met zijn drieën naar U2 in Adelaide. Een paar mensen van het werk waren afgelopen zaterdag geweest en zeiden dat het mind blowing was geweest. Dus dat belooft wat.
Donderdagmorgen vliegen we via Melbourne naar Adelaide. 's-Avonds het concert met daarna nog wat versnaperingen in de stad. Vrijdags rustig aan doen. Misschien dat we naar de wijnstreek gaan, even buiten Adelaide. Ja, je moet wat!
Dan 's-zaterdagsmorgens vliegen we weer terug naar Perth. Mooi op tijd voor de Red Bull Air Race op zondag. Het circuit is boven de Swan river dus we kunnen mooi alles zien vanaf de Swan river oever. Er doet ook een Nederlander mee, dus dat maakt het toch nog wat leuker.
Dan vlieg ik op maandag naar Karratha, 2 uur vliegen ten noorden van Perth waar ik een weekje training geef. Dan weer vlug terug voor het concert van Pearl Jam op zaterdag 25-Nov. Inderdaad, druk druk druk.
Zo nu even terug naar de afgelopen weken. O ja, ik heb sinds kort adsl dus ik kan nu vanaf thuis webcammen. Dus als er iemand mijn hoofd realtime wil zien hoor ik het wel. Vorige week zondag met mijn neefje Martijn gewebcammed. Hij was 4-Nov alweer 10 jaar geworden. En je kunt me nu ook via een vaste lijn bereiken, tel: +61 8 92726934.
Twee weken geleden was in de omstreken van Perth de Telstra rally. Ben ik op zondag 29-Oct geweest. De eerste doorkomst was om 7:00u dus voor een zondag was het vroeg opstaan. Maar toch een mooie en vooral een stoffige zondag gehad.
Nou, genoeg voor deze keer. Tot later.
Cheers!

  • 14 November 2006 - 12:48

    Peter En Monique:

    Hoi Ron,
    goh, je hebt het wel druk ja, maar gelukkig ook leuke dingen. Wij hebben ook nog een nieuwtje. Fleur krijgt een broertje of een zusje, het is nog pril ergens in Juni moet het gebeuren. Jij, heel veel plezier bij U2, zal wel lukken denk ik.
    Groetjes, Peter, Monique en Fleur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 46241

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: