Nog steeds geen appartement - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Nog steeds geen appartement - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Nog steeds geen appartement

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

06 Oktober 2005 | Australië, Perth

Inderdaad, nog steeds geen appartement. Afgelopen zondag heb ik mijn auto ingeleverd en ben ik uit mijn service appartement gegaan. Dus nu leef ik inderdaad onder de brug. Is wel makkelijk, je hebt voldoende water om je te wassen, kleren te wassen en te drinken.
Nee, ik verblijf nu bij een collega maar daar kan ik natuurlijk ook geen weken blijven. Ik had wel een leuk gemeubileerd appartement gezien afgelopen zondag maar de eigenaar wilde geen huisraad erbij doen voor dezelfde prijs. En hij wilde ook niet zakken in prijs. Maar ja, iedere week dat het appartement niet verhuurt wordt, kost hem ook geld. Maar goed, de zoektocht gaat door.
Ik ben 's-zaterdags ook naar de Worldcup darten geweest hier in Perth. Ik had verwacht dat het zoiets als de Embassy was; dus tot 's-avonds laat darten kijken en veel bier drinken. Daar hebben ze hier toch andere ideeën over. Ze hadden hier een tribune gebouwd vanaf het podium (dus geen tafels) en er was geen druppel bier te krijgen. Bovendien waren de wedstrijden overdag die om ong om zeven uur 's-avonds waren afgelopen. Maar ik heb wel de Nederlandse spelers gezien zoals van Barneveld, van der Voort, de Boer, Hoenselaar en nog een paar niet zo bekende spelers. De mastercaller Fitzmorris presenteerde het geheel zoals ook bij de Embassy. (Nee geen foto's, toestel vergeten)
Verder is deze week niet zo spectaculair als de vorige. Gisteren nog even wezen poolbiljarten met een collega. Vanmorgen had ik daar nog plezier van. Tot zover deze keer.

• 07 Oktober 2005 - 17:03

Esmiralda:

Hoi Ron,

Wat balen dat je nog steeds geen appartement hebt gevonden. Maar ja, iets tegen je zin in nemen is natuurlijk ook niet de bedoeling. Misschien dat je nog op dat gemeubileerde appartement terug kan gaan. Als er niemand anders voor komt gaat er misschien toch nog wel wat van de prijs af.

Wel balen dat je geen fototoestel bij je had bij het darten. Dan hadden we je verhaal in ieder geval kunnen geloven (ha, ha, ha).

We wensen je nog heeeeeeel veel succes met je zoektocht naar onderdak. Hopelijk heb je snel een leuk appartement gevonden en kun je er ons wat foto's van sturen.

Hier verder alles gewoon zijn gangetje (saai hè). Vandaag zijn we naar Dippie Doe geweest, want het was vandaag nog superlekker weer hier. Morgen is Tonnie jarig (HEB JE DE KALENDER NOG????), dus feest dit weekend.

Groetjes,
    Esmiralda

• 10 Oktober 2005 - 19:15

Pieter:

hoi ron we hebben je laatste bericht gemist maar met wat zoeken hebben we je wwer kunnen vinden we denken dat er bij iets fout is gegaan maar we geven toch nog even ons adres verder veel succes met het zoeken binnenkort is het buurtfeest namelijk 5 nov. kijken of ze het zonder jou ook goed kunnen regelen . groetjes pieter-monique@home.nl

tot de volgende keer.