Een tripje naar New Zealand - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Een tripje naar New Zealand - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Een tripje naar New Zealand

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

10 Mei 2007 | Australië, Perth

Goodday Mates,
Ja, ik heb weer een leuk tripje in het vooruitzicht. A.s. zaterdag vlieg ik nl. naar Auckland, New Zealand voor een training. Auckland ligt in het noorden van het noorder-eiland. Ik blijf daar een ruim week dus ik hoop ook nog wat van NZ te zien. 's-Avonds is het al vroeg donker dus ik heb eigenlijk maar twee weekenden om wat rond te kijken daar. Maar jullie horen nog wel wat ik daar allemaal beleeft heb.
Verder hoorde ik deze week dat mijn buren Pieter en Monique een zoon erbij hebben gekregen, genaamd Niels. Ja inderdaad in NL. Nogmaals proficiat vanuit Ozzie. Ook Peter en Monique krijgen binnenkort in juni gezinsuitbreiding. (Ja, zoek het verschil.) Nog even afwachten dus.
Mijn verjaardagsfeestje was gezellig geweest. Goed gegeten, gedronken en gebuurt; op zijn engels dan. Maar het is allemaal weer voorbij en gaan gewoon op weg naar de 41.
O ja, Darwin was ook leuk. Is wel een stuk kleiner als Perth maar toch genoeg te zien. Ik heb alleen het centrum gezien, ik had geen tijd om wat verder weg van Darwin te gaan. Misschien de volgende keer. Nee, geen foto's.
Nou, ik ga zodadelijk zaalvoetballen en morgen mijn tas inpakken voor mijn NZ trip. Jullie horen nog van mij.
Houdoe
Ron.

• 06 Juni 2007 - 18:32

Peter En Monique:

Hoi Ron,
    Ja, het is zover Fleur heeft een broertje, hij heet Sven. Alles is goed gegaan en het is een gezond ventje. Kaartje is als het goed is onderweg.
    Groetjes,

Peter Monique, Fleur en Sven