Even naar huis - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Even naar huis - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Even naar huis

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

08 Februari 2006 | Australië, Perth

Ja, ik kom even een weekje over naar NL. Op de baas zijn kosten welteverstaan. Goed geregeld dacht ik zo. Het enige wat ik er voor hoef te doen is een weekje cursus volgen bij mijn oude werkgever in Den Bosch. Dit is een trainer cursus wat wil zeggen dat ik hier in Australië ook bepaalde cursussen mag geven na volgende week.
Buiten dit belangrijke nieuws valt er niet zoveel meer te vertellen. Afgelopen zondag werd er het "Big day out 06" festival gehouden op de Claremont showgrounds. Hier speelden een aantal goede bands zoals Wolfmother, Kings of leon, the living end. Dit zijn Australische bands dus zullen jullie wel onbekend in de oren klinken. Ook Iggy Pop and the Stooges waren present. Een oude rocker maar he is still going strong. Helemaal maf dus.
Dus ik zie jullie volgende week. Helaas een weekje te vroeg om carnaval mee te vieren.

  • 09 Februari 2006 - 20:56

    Pieter En Monique:

    leuk dat je een weekje
    naar huis komt.alleen jammer dat je geen carnaval kunt vieren,maar we hopen dat je even langs kunt komen dat zou leuk zijn,even bij kletsen
    en dan kun je meteen onze grote plannen zien.
    groetjes pieter-monique
    en robin verhagen

  • 10 Februari 2006 - 07:13

    Ad En Mirjam:

    Ha ron
    Mooi dat je "even" naar huis komt, je zult het wel druk hebben die week.
    Maar als je tijd hebt ben je bij ons welkom.
    Bij ons is het die week vakantie, en dus ook geen carnaval, maar wat je niet ziet mis je niet

    Groetjes Ad en Mirjam

  • 10 Februari 2006 - 09:08

    Wendy Straatman:

    veel plezier dan!!

    groetjes wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 46266

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: