Hoe gaat het met Daan en Livia? - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Hoe gaat het met Daan en Livia? - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Hoe gaat het met Daan en Livia?

Blijf op de hoogte en volg Ron

18 Augustus 2012 | Australië, Perth

Hallo allemaal,
Het is nu alweer meer dan twee weken geleden dat Daan en Livia geboren zijn. Even tijd voor een update.
Daan en Livia zijn nog steeds in het ziekenhuis. Niets ernstig hoor, Daan had alleen moeite om zijn fles leeg te drinken. Omdat ie nog zo klein is, heeft ie niet veel energie reserves en raakte vlug uitgeput. Maar nu gaat het stukken beter, de sonde is vandaag verwijderd want hij drinkt nu veel beter uit de fles. Goed nieuws dus. Zoals het nu ervoor staat, kunnen we maandag Daan en Livia mee naar huis nemen.
Maar eerst gaan wij ook nog een nacht door brengen in de mothercraft room zoals dat hier heet. Dat is een soort generale repetitie voor de thuis situatie. Je verblijft in een kamer in het ziekenhuis met de babies, dichtbij de nursery. Je voedt de babies zelf en als er problemen zijn kun je altijd een beroep doen op een vroedvrouw. Met Livia gaat het heel goed, zij was vorige week al klaar om naar huis te gaan. Maar ze willen (en wij ook) liever tweelingen bij elkaar houden. Ook practisch gezien is dat fijner.
Met Thai gaat het ook prima. Ze heeft nergens meer last van. We gaan nu overigens iedere drie uur naar het ziekenhuis om Daan en Livia te voeden. Gelukkig is het ziekenhuis maar 5 min rijden dus we hebben toch nog wat tijd thuis om wat te doen. Maar het is toch vermoeiend.

Dus a.s. maandag hebben we ze thuis en dan begint het pas echt!

Ik heb nog wat meer foto's online gezet.

De groetjes van Ron, Thai, Daan en Livia.