Uitstapje naar New Zealand - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Uitstapje naar New Zealand - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Uitstapje naar New Zealand

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

26 April 2008 | Nieuw Zeeland, New Plymouth

Hoi,
Ja, zoals je aan het vlaggetje al kunt zien ben ik even weg uit Ozzie land. Ik zit een weekje in New Zealand tussen de Kiwi’s. Was voor mij ook onverwacht; ik kreeg afgelopen maandag een telefoontje of ik dringend naar New Plymouth wilde afreizen. Daar hoefde ik niet zo lang over na te denken dus zodoende ben ik afgelopen donderdag overgevlogen naar New Plymouth, dit ligt in het zuid-westen van het noorder eiland. De reden dat ik hier ben, is een probleem aan een van de veiligheidssystemen. Dit systeem staat op een booreiland wat op dit moment geïnstalleerd wordt, zo'n 100km uit de kust van New Plymouth. Dit is een nieuw platform en op het moment hebben ze problemen om het op de zeebodem vast te zetten dus het is nog onzeker wanneer ik off-shore ga. Dat ze hem maar goed vast zetten zodat ie niet omkiepert als ik erop zit.
Ik hoop maar dat ik voor het weekend weer thuis ben want op zaterdag start mijn rescue diver cursus en dat wil ik toch eigenlijk niet missen. En natuurlijk ons moeder een fijne verjaardag wensen want ze bereikt toch een mijlpaal in haar leven. De hond Bo was er ook blij mee op de uitnodiging te zien. En natuurlijk ons vader ook; hoeft ie ze niet meer alleen te verdienen.
Tis een drukke tijd want de week erna, op 10 mei, vlieg ik alweer naar India.
Nog bedankt voor de reacties. Mijn vakantie in NL wordt al aardig volgeboekt: een uitstapje met nichtje Iris en een familie bbq bij Jolanda en Theo. Jolanda, jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd! Nu we toch bezig zijn, jij ook René! Voor degenen die het nog niet weten, ik ben van 2 aug t/m 25 aug in NL.
Nog bedankt voor de reacties. Ja, de vraag van de week was toch wel: wie is Angela? Nou, die staat dus niet op foto’s, zij was nl. degene die de foto’s maakte. :)
Dat was het wel weer zo’n beetje. Ik heb morgen een vrije dag dus ga ik wat van New Plymouth en omgeving bekijken. Daar ben ik in een dag wel klaar mee, denk ik.
Tot de volgende update als het platform tenminste overeind blijft staan!
Houdoe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, New Plymouth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 46264

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: