Huize van den Boomen Update - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Huize van den Boomen Update - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Huize van den Boomen Update

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

10 April 2012 | Australië, Perth

Hoi allemaal,
Deze update heeft wat lang op zich laten wachten maar ik had me voorgenomen om met mijn verjaardag toch iets op mijn blog te zetten.
Ik mag aannemen dat iedereen nu toch wel op de hoogte is van Thai's tweeling zwangerschap. Alles gaat prima tot nu toe. We hebben al diverse echo's gehad en de baby's ontwikkelen zich goed. Thai is nu 20 weken zwanger dus officieel op de helft maar de tweeling zal hoogstwaarschijnlijk wel eerder gehaalt worden, halverwege Juli of zo.
*** Tweede deel van de blog, ik was een beetje te vlug met het verzenden ***.
Dus nog drie maanden om alles op orde te brengen in huize van den Boomen. Het zal een drukke tijd worden als ze geboren zijn. Gelukkig komen mijn ouders in Sept over dus dan hebben we 2 paar opa's/oma's hier. Met zijn zessen moet het wel lukken om twee babies te verzorgen dacht ik zo. Nog bedankt voor alle kaartjes en emails die we ontvangen hebben. En niet te vergeten de knuffels en babykleertjes! Hartstikke leuk!
Half maart waren we een lang weekend naar Prevelly geweest wat in het zuid-westen ligt ten westen van Margaret River. Dit ter ere van Thai's verjaardag. Niet veel gedaan daar: wat gezwommen, gegeten en gerelaxed.
Begin dit jaar op 26 Jan heb ik mijn Australisch staatsburgerschap ontvangen. 26 Jan is Australia Day en alle nieuwe staatsburgers leggen dan de eed af en worden Australier. Ik heb mijn Australisch paspoort al binnen dus nu heb ik er twee en dus ook twee nationaliteiten! Altijd makkelijk als ik er eentje verlies.
Ik ga nu een beetje terug in de tijd zoals je ziet. Er valt eigenlijk niet zoveel meer te melden toen we terugkwamen van NL in Jan en nu. Van onze trip naar USA en NL ga ik een nieuw blogje aan wijden.

Groetjes van Thai & Ron en 2 boompje juniors.

dit is de link met wat foto's van de ceremonie:
https://picasaweb.google.com/RvdBowman/CitizenshipCeremony?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMPs84P0m5_7wAE&feat=directlink

  • 10 April 2012 - 11:46

    Hallo Ron En Thai. :

    Van harte gefeliciteert met je verjaardag morgen.
    Dat alles goed mag gaan met je toekomstig gezin.

    groetjes oom Andre en tante Sjan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 46227

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: