Nog even en dan... - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Nog even en dan... - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Nog even en dan...

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

10 April 2007 | Australië, Perth

....word ook ik 40 jaar! Ja, het zat er aan te komen hè. Na 39 komt 40. Met het schrijven van dit berichtje ben ik nog een dertiger, klinkt beter dan een veertiger. Maar er zijn mensen die vandaag al veertig zijn geworden, hè Jolanda. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er met je familie een leuke dag van!
Juist, morgen 11 April. Ik ga gewoon werken; wat moet je anders doen thuis?? Morgenavond heb ik een dineetje georganiseerd bij een Thais restaurant voor wat vrienden en collega's. Wordt wel gezellig.
Voor degenen die al kaartjes hebben gestuurd, per post, email of internet, hartelijk dank. En voor degene die nu denkt: verrek! ook alvast mijn dank.
Veel meer is er niet te melden aan het Australische front. We zijn hier nu de wintertijd ingegaan dus het tijdsverschil is nu nog maar 6 uur.
A.s. zondag vlieg ik naar Darwin in het noorden van Australië, zo'n 4 uur vliegen. Ik zal daar een weekje doorbrengen voor een cursus. Ik was daar wel eens geweest maar toen had ik geen kans om iets van Darwin te zien. Nu wel dus dat komt wel goed.
Tot de volgende keer.
Groeten van een bijna 40-jarige. :)Houdoe/Cheers.

  • 10 April 2007 - 14:40

    Marco:

    welkom bij de club van 40 zal ik maar zeggen.

  • 10 April 2007 - 18:16

    Boompjes Beilen:

    Ha Ron
    Ja wij zijn weer van die mensen verrek das waar ook hijs morgen jarig.
    Nou Ron gefeliciteerd en een gezellig etentje morgenavond.
    Thais zal wel lekker zijn denkt Jesse.
    Kom je in Juni- July ook nog naar het drentse land, maar misschien heb je je weken al vol gepland, we horen het tegen die tijd wel.
    Groetjes van Ad- Mirjam -Jesse Tom

  • 11 April 2007 - 12:54

    Ad En Esther:

    Hallo Ron,

    Alles goed? Zo te lezen wel. Hartstikke gefeliciteerd met je 40 ste verjaardag.
    Maak er een leuke avond van en tot gauw.

    Groetjes Ad, Esther, Tessa en Tim

  • 11 April 2007 - 16:32

    Peter En Monique:

    Hai Ron,

    Ja, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het wordt al iets... Lekker eten en veel plezier.

    groetjes,

    Peter Monique en Fleur

  • 11 April 2007 - 18:49

    Tonnie En Esmiralda:

    Hoi Ron,

    Ook namens ons van harte gefeliciteerd met je VEERTIGSTE verjaardag !!!! Veel plezier met je etentje en wij houden je feestje wel tegoed !!

    Groetjes,
    Tonnie, Esmiralda, Jade en Jurre

  • 12 April 2007 - 12:58

    Monique En Pieter:

    nou ron nog van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag wij hopen dat je nog een mooie verjaardag hebt gehad maar dat zal wel gelukt zijn. hier zal het ook niet lang meer duren voor er weer een klieintje bij zal zijn maar dat hoor je wel als het zo ver is. nou groetjes en tot de volgende keer.

    pieter-monique en robin verhagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 46441

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: