Week 33 and counting - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Week 33 and counting - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Week 33 and counting

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

15 Juli 2012 | Australië, Perth

Hoi,
We zijn nu week 33 van de zwangerschap gepasseerd dus niet zo lang meer te gaan, 4 weken nog. Met Thai gaat het nog steeds buitengewoon goed. Het gaat allemaal wat langzamer met zo'n buik en heeft wat rugpijn maar verder geen klagen. De baby's groeien ook goed. Vorige week met de echo hadden ze berekent dat ze nu zo'n 1.8kg zijn. Dus nu zouden ze over de 2kg moeten zijn. We konden zelfs op de echo zien dat ze al haar hadden!
De babykamer is nog niet helemaal af maar dat gaan we dit weekend doen. En volgende week gaan we de twee autozitjes en de dubbele wandelwagen ophalen en dan hebben we alles. We zijn er dan klaar voor! (Althans dat denken we!)
Thai heeft nu twee weken van haar zwangerschapsverlof erop zitten en dit weekend heeft Thai haar 'baby shower'. Haar vriendinnen komen hier op bezoek op afternoon tea. Ik zal dan zorgen dat ik ergens anders ben want ik geloof niet dat ik daar bij aanwezig wil/mag zijn.
Als de baby's ter wereld komen, heb ik uiteraard ook vrijaf genomen. We zullen onze handen vol hebben aan de twee kleintjes. In September komen mijn ouders op bezoek dus nog meer handen!
Ik heb wat foto's op mijn site gezet, dit is de link:
https://picasaweb.google.com/RvdBowman/DeZwangerschap?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOHxnrfcx-PbZg&feat=directlink
Het zijn er nog niet zoveel maar er zitten er meer aan te komen. De foto's zijn van april, juni en juli. Een prettige vakantie toegewenst!
Groetjes
Ron.

  • 15 Juli 2012 - 07:51

    Michael:

    Hoi Ron & Thai

    Fijn om te lezen dat alles betreffende de zwangerschap goed gaat, dus nog maar een paar weken voordat de gezinsuitbreiding een feit is!
    Het weer is nu bij jullie niet zo goed zie ik, maar troost je want hier is het ook nog geen goede zomer.
    P.S.
    Ron, als je zuinig bent op de autozitjes, dan kun jij er misschien wel in zitten over ....jaar, en de tweeling op de voorstoelen, en natuurlijk Audi rijden. groetjes Carla & Michael

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 46228

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: