Vlak voor het weekend - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Vlak voor het weekend - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Vlak voor het weekend

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

16 September 2005 | Australië, Perth

Nog vlug even een berichtje voor het weekend begint. Heb vanmorgen een medische test gehad want over enkele weken ga ik de HUET cursus doen waarvoor je zo'n medisch certificaat nodig hebt. HUET staat voor Helicopter Underwater Escape Training. Deze training duurt 2,5 dag en moet je hebben gehad om met een helicopter naar een off-shore platform te mogen vliegen.
Ik heb ook vanmorgen mijn Australisch rijbewijs aangevraagd. Stelt niet veel voor: wat formulieren, een oogtest en natuurlijk wat Australische dollars. Over vijf dagen is ie binnen.
Dit weekend ga ik dus een appartement zoeken en ga bij een oud-collega op bezoek die ik nog ken van mijn verblijf in Houston. Hij en zijn familie wonen hier al zo'n drie jaar dus het is leuk om hem weer te zien.
Ik moet zeggen dat de mensen hier open en vriendelijk zijn. Kun je ook wat makkelijker contacten leggen.
Iedereen een goed weekend en tot volgende week.....Houdoe mate!
=====================================
Pieter,
Als je je fiets blinkend en schoon wilt houden, kun je hem beter helemaal niet gebruiken. Maar ik geloof niet dat je hem daarvoor gekocht hebt. Welk merk en type is het?
Ik ben ook van plan om hier een fiets te kopen, ik weet nog niet welke.

  • 16 September 2005 - 06:08

    Erik:

    Zo'n HUET cursus lijkt me wel een leuke training: het is weer eens wat anders! Veel succes bij zoeken naar een appartement. Weet je al of je op fietsafstand wil wonen, of ga je toch een auto huren (of een motor: als het toch altijd goed weer is...).
    Groeten, Erik.

  • 16 September 2005 - 09:33

    Marco:

    leuk dat je ons op de hoogte houd ga zo door wellicht ook eens wat foto's en als ik nog wat te melden heb hoor je het wel op je auto heb ik nog geen reactie gehad dus ik weet niet wat je nu wilt verders groeten uit beek en donk

  • 16 September 2005 - 16:01

    Pieter:

    hoi Ron mijn fiets is een ridley-bikes.com fiets
    dit is een fiets van een belgische fabrikant en het type is crossbow en de kleur blauw. oja hoe is het met onze nieuwe buren?
    groetjes pieter en
    monique

  • 17 September 2005 - 21:44

    Bart Van Engeland:

    Hier een berichtje van een oude buurtgenoot.Zoals ik gelezen heb kun je de draad daar goed oppakken en ben je al een beetje ingeburgerd. Vindt het wel leuk om zo op de hoogte gehouden te worden.
    veel goeds een oud bestuurslid.
    Bart van Engeland

  • 19 September 2005 - 18:00

    Tonnie:

    Ik lees je mail weer eens te laat dus mischien heb je al iets gevonden maar zo niet dan nog succes.
    Ik had begrepen dat het groter was dan Liempde dus is er mischien ook meer te huur.succes hiermee
    Leuk dat je ons zo op de hoogte houd


    groeten Esmiralda en Tonnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 46440

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: