Being pregnant - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Being pregnant - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Being pregnant

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

16 Mei 2012 | Australië, Perth

Hallo,
Even een update van Thai's zwangerschap. We zitten in week 25 dus al over de helft. Alles gaat goed met Thai en de babies groeien goed en daarmee ook Thai's buik natuurlijk. Nu wordt het ook tijd om de babykamer in orde te maken. En natuurlijk de namen. Wij moeten er vier verzinnen i.p.v. twee, het moet leuk klinken in Nederlands en Engels en dan moeten we het er ook samen nog mee eens zijn. Valt nie mee.

Nog bedankt voor de felicitaties van ons 1-jarig huwelijk op 08-05-2012. Stelt nog niet zoveel voor maar we zijn onderweg naar de 25!
Groetjes Ron&Thai.

• 17 Mei 2012 - 08:30

Arne En Hannie :

Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat met jullie.
    En de namen dat gaat ook wel lukken,
    of anders gewoon Arne en Felix of Anke en Mieke. Klinkt altijd leuk en vertrouwd.
    Nog proficiat met jullie 1 jarig huwelijk.
    Ron en Thai het gaat jullie goed
    en zorg goed voor elkaar en de kleintjes.