Kerstmis/2008 - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Kerstmis/2008 - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Kerstmis/2008

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

26 December 2007 | Australië, Perth

Hi allemaal,
Even een kort berichtje. In de eerste plaats natuurlijk een fijne kerst toegewenst. En voor over een week een goed uiteinde en een gezond begin van 2008.
Ik zag op internet dat het in NL koud is (onder nul) en dat de schaatsen alweer uit het vet gehaald konden worden. Hier is het een ander verhaal. Gisteren was het hier de heetste kertsdag sinds 1915: 40gr. En vandaag doen ze er nog een graadje bovenop. Maar goed, ik vlieg vandaag naar de Fiji eilanden voor mijn duikvakantie. Daar is het wat koeler, zo'n 30gr maar wel vochtiger.
Ik ga mijn koffer pakken. Als ik jullie niet meer zie, en die kans is vrij groot, tot 2008!
Vanuit een te heet Perth zeg ik houdoe
Ron.

• 26 December 2007 - 08:24

Familie Vd Sande:

Hoi Ron,
    Wij wensen jou natuurlijk ook fijne kerstdagen en een geweldig 2008. Raar idee is dat, kerst in de zomer. Veel plezier op Fiji.
    Groetjes,

Peter, Monique, Fleur en Sven

• 26 December 2007 - 12:28

Fam Van Oorschot:

Hoi Ron, ook wij wensen jou een bijzonder goed 2008!!
    Dat is wel even anders de temperatuur bij jullie in deze tijd van het jaar. Maar ook de vorst heeft zo zijn charmes, en we konden uiteindelijk weer eens schaatsen op natuurijs. Momenteel dooit het hier flink, en komt de temperatuur weer boven nul. De kerststal van de buurt wordt ook dit jaar weer druk bezocht, en a.s vrijdag gaan we met drie buurtverenigingen weer gezellig naar de film.Verder gaat alles hier gewoon zijn gangetje,en ook met de buurt hebben we een druk maar goed jaar achter de rug.
    Nou Ron, we horen wel weer van je. Een hele fijne vakantie en tot ziens maar weer. Groetjes lian en de rest van de familie

• 26 December 2007 - 12:36

Luus:

Ha die Ron, bedankt voor je kerstkaart en een fijne vakantie op de Fiji eilanden. Moet mooi zijn!! Hier luisteren we naar de TOP 2000 en vieren kerst. Gelukkig is de koude uit de lucht. De hele familie heeft 2 weken vakantie, dus dat is lekker relaxed. 40 gr C is heet, toen wij in Las Vegas waren was het nog heter, dat is werkelijk niet te harden. Maar het is beter dan het hollandse flutweer.

Tot na de vakantie hartelijke groeten van de familie van Esch

• 28 December 2007 - 13:00

Fam Verhagen:

hoi ron bedankt voor de kerstkaart
    en ook jij een goede 2008 doe het vooral
    rustig aan.
    en een fijne vakantie!!

groetjes pieter-monique
    robin en niels verhagen

• 02 Januari 2008 - 10:16

Fam. Van Vechel:

Hoi Ron,

Wat een heerlijk temperatuurtje daar, terwijl wij hier zitten te kleumen boven de erwtensoep. Je krijgt er alleen niet echt een kerstgevoel bij. Wij wensen jou het aller- allerbeste voor 2008 !!!

Groetjes,
    Tonnie, Esmiralda, Jade en Jurre