GROOOOT NIEUWS en nog wat meer - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu GROOOOT NIEUWS en nog wat meer - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

GROOOOT NIEUWS en nog wat meer

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

23 December 2010 | Australië, Perth

Hallo daar in NL,
We lopen alweer tegen het eind van het jaar. Eerst Kerst natuurlijk. Jullie hebben lekker veel sneeuw in NL, ben ik toch wel een beetje jaloers op. Hier wordt het 1e kerstdag zo'n 36-38gr. Dan zijn we niet in Perth want we vliegen vanavond naar Vietnam. We gaan 12 dagen naar Saigon en Nha Trang en dan nog 4 dagen naar Cambodia. Is leuk natuurlijk voor Thai omdat zij daar geboren is.
En dan nog wat meer nieuws, GROOOOT NIEUWS zelfs alhoewel de meeste van jullie het al wel gehoord zullen hebben. Thai en ik gaan trouwen!! Na 43 jaar heb ik dan toch de ware gevonden, beter laat dan nooit nietwaar? We hebben de trouwerij op 8 mei 2011 gepland. Dat is over een half jaar al dus al redelijk snel. Maar dat komt allemaal goed.
En dan ander minder belangrijk nieuws. Zo'n 6 weken hebben we onze nieuwe auto opgehaald bij de Audi dealer: een zwarte Q5. Jazeker, niet zomaar eentje. Er zit een hoop electronica in, je kan van alles instellen via de computer. Ze hebben een paar handleidingen meegeleverd en die moet je echt wel doorlezen als je tenminste wil weten wat je doet. Ik zal wat foto's van de auto op mijn picassa site zetten. Hij rijdt in ieder geval geweldig!
Even terug in tijd wat ik de afgelopen 2 maanden heb gedaan. Half Nov ben ik een week in Brisbane geweest voor het werk. Ik moest daar een cursus geven. Toch nog iets van Brisbane kunnen zien in de avonduren. Als ik in het voorjaar naar Canberra ga, heb ik alle grote steden in Australie bezocht!
Dan zijn we ook nog een weekje in Margaret River en de Stirling Ranges geweest. Dat was eind october. In de Stirling Ranges hebben we drie nachten overnacht in een huisje van een Nederlands koppel die daar al zo'n twintig jaar wonen. Hij heeft daar eigenhandig een heuse molen gebouwd. Hij maalt daar spelt, rondom de molen liggen een paar velden met spelt begroeit.
Nou ik moet nog wat spullen inpakken voor de reis. Allemaal een prettige (witte) kerst en een voorspoedig en gezond 2011!
De foto's komen eraan maar dat zal wel volgend jaar worden. Tot gauw!
Groetjes Ron&Thai.

  • 23 December 2010 - 18:02

    Familie Van Esch:

    Fijne vakantie en gezellige feestdagen toegewenst!! Wij hebben sneeuw zat, en het is glad dus alle oudere mensen blijven binnen en bestellen bij tafeltje dekje. Die draaien topdagen!
    Ben benieuwd hoe jullie het vinden in Vietnam, daar willen wij ook nog eens naar toe. Veel groetjes uit een winters Nederland! Luus

  • 23 December 2010 - 18:51

    Andre:

    hallo Ron en Thai.

    Daar hoef je niet jaloers op te zijn op zoveel sneeuw. Elke morgen het zelfde 20 cm sneeuw ruimen, al heel de week, bij 7 gr. vorst. Volgend jaar komen we misschien wel op vakantie. Dan zijn we 50 jaar getrouwd.
    Alvast proficiat met je voorgenomen huwelijk, en verder wensen wij jullie fijne feestdagen en een goed 2011. Sjan en Andre v Oirschot

  • 27 December 2010 - 11:30

    Melianne:

    Hallo Ron ,
    Ik had nog niets gehoord , dus het is zeker groot nieuws !
    Ik ben heel blij voor jullie. Enne vooral doorgaan met berichten sturen, ik lees ze met veel plezier.
    Fijne dagen ook voor jullie !
    groetjes Melianne

  • 31 December 2010 - 12:34

    Jet:

    Hoi Ron en Thai,

    Alvast van harte gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk. Ik had het inderdaad al gehoord van ons pap en mam. 2011 kan bij voorbaat al niet stuk voor jullie!
    Ik zie overigens dat ons pap en mam wilde plannen hebben met hun gouden huwelijk. Misschien mogen we wel mee???....

    Groetjes, Jet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 46226

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: