Eerste weken in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Eerste weken in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Eerste weken in Perth

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

15 September 2005 | Australië, Perth

Ik ben nu bijna twee weken in Perth. In de afgelopen weekenden heb ik al iets kunnen zien van Perth en omgeving. Ook de cafés en restaurants heb ik niet overgeslagen. Is toch ook niet onbelangrijk!
De eerste week op het werk is vooral besteedt aan introducties, collega's leren kennen en wat interne cursussen. Wat betreft werk heb ik nog niet veel gedaan. Tot op dit moment staan mijn gegevens nog niet in het systeem dus ik kan ook nog niet veel doen.
Ik ben nu ook op zoek naar een ander appartement. Op 2-okt moet ik uit mijn huidige appartement dus ik heb nog maar twee weken om iets te vinden. Maar gezien het aanbod hier moet dat geen probleem zijn. Hier kun je al iets fatsoenlijks huren voor A$240,- wat neer komt op Eur.150,- per week. Het weer hier wordt wat beter dan de afgelopen week. Vandaag is het lekker weer, 20-22 graden. En het wordt alleen maar beter...

  • 15 September 2005 - 08:57

    Erik:

    Het weer is hier koud en regenachtig, en het wordt alleen maar slechter...

  • 15 September 2005 - 09:30

    Ad En Mirjam:

    Ha Ron nou zo te horen gaat het bij jou goed, nog vrij relaxed.
    Leuk trouwens die site kunnen we jou letterlijk op de voet volgen.
    Als die appartementen niet zo duur zijn ga je natuurlijk een luxe huren, jij krijgt je geld anders toch niet op ha ha.
    Hier is de herfst begonnen, het weer althans.
    Bij jou is het weer beter.
    Nou groeten
    Ad en Mirjam

  • 15 September 2005 - 18:57

    Marc:

    Het is wel leuk om zo'n berichtje te ontvangen! Ik lees wel dat jij veel beter weer hebt dan wij hier.
    Verveel je je niet op je werk, of heb je het druk genoeg met de collega's te leren kennen enz.?
    Hoe zijn de mensen daar, zijn je vriendelijk tegen buitenlanders of toch wat afwachtend?

    Groet van Marc en Joyce

  • 15 September 2005 - 20:42

    Pieter En Monique:

    hoi ron leuk dat je het goed maakt daar in Perth.
    hier in de heuvelstraat is alles goed en rustig zoals altijd ,het weer is vorige week nog goed geweest maar nu is het slechter aan het worden zoals bekent natuurlijk regen de komende dagen ,oja afgelopen zondag was het de atb tocht van de liempdse fietsclub en het was weer zeer geslaagd het heeft
    "s,nachts geregend en toen was het parcours vochtig dus fijn om te rijden heb mijn nieuwe fiets nog niet gebruikt in de modder want dat is zonde hij blinkt nu nog zo mooi.
    groetjes pieter monique, en robin verhagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 46438

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: