Tis lente en een nieuw appartement gevonden - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Tis lente en een nieuw appartement gevonden - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Tis lente en een nieuw appartement gevonden

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

29 September 2006 | Australië, Perth

*** Ik heb foto's toegevoegd, hebben jullie een beetje een indruk hoe het er uit ziet. Mijn volledige adres is:
26/96 Guildford Road, Mount Lawley, WA 6050. ***
Ja inderdaad, ik heb een nieuw appartement gevonden. Ik had vorige week het contract getekend en morgen verhuis ik van South Perth naar Mount Lawley. Het ligt boven de Swan river dus dichterbij de stad. Ik kan overigens nog steeds met de fiets naar het werk, het is volgens mij dichterbij dan waar ik nu woon. Maar goed, het is een 2-slaapkamer gemeubileerd appartement met een grotere woonkamer. Alle spullen sijn nieuw, zelfs de keuken en badkamer zijn nieuw geplaatst en betegeld. Er zit nog geen airco in maar die plaatst de eigenaar in ieder geval voor 1-dec. Als je mijn appartement opzoekt met Google Earth kun je ook duidelijk zien dat er een zwembad bijzit. Altijd fijn om na een hete dag even in het zwembad te springen. Foto's heb ik nog niet maar die zal ik de volgende week even bij dit bericht plaatsen.
Verder is er de afgelopen maand niet zoveel gebeurt. Ik ben een weekje off-shore geweest en een weekje naar Bunbury; zo'n 2,5 uur rijden ten zuiden van Perth. Dat was trouwens geen vakantie maar er waren wat problemen met ons systeem en een boiler. Der is niet zoveel te beleven in Bunbury dus dat slaan we maar over.
Komend weekend is een lang weekend, ze vieren maandag hier de Queen's birthday. Dit weekend wordt het mooi weer, tis nu al 27gr. Dus allemaal een prettig weekend en ik ga nu de sleutel ophalen van mijn nieuwe appartement. Later.

  • 29 September 2006 - 09:18

    Luus:

    Proficiat met je nieuwe home! Geef even het juiste adres, dan kunnen we weer wat op de post doen.
    Hier een lekkere nazomer, na een prut-augustus maand. Ton is veel op reis, en de kids zitten nu allemaal op de middelbare school.
    Gr Luus

  • 30 September 2006 - 07:43

    Monique:

    Hoi Ron,
    De zomer komt er aan bij jullie. Nou ik ben benieuwd wat de winter hier brengt. De avonden zijn al een stuk korter, binnenkort word de klok weer verzet... Ben erg druk met mijn studie, hoop nog steeds dat ik het in juni kan afronden. Fijn dat je zo'n mooi appartement hebt nu. Een beetje ruimte is nooit weg!! Tot mailens maar weer.
    Groetjes,

    Monique

  • 30 September 2006 - 11:11

    Fam Van Oorschot:

    hoi ron leuk weer wat van je te horen.Fijn dat je een appartement gevonden hebt en dat het ook geheel naar je zin is.
    Hier gaat alles gewoon zijn gangetje en beginnen de blaadjes alweer te vallen. Inmiddels is de container van de buurt verplaatst, en zijn we bezig met de voorbereidingen van het feest op 14 oktober.
    Verder is er weinig nieuws vanuit Liempde dan de gewoonlijke dagelijkse dingen.
    Nou Ron de groetjes en we horen wel weer.
    Lian Bart en de kids

  • 05 Oktober 2006 - 11:51

    Boompjes Beilen:

    Ha Ron
    Nou dat ziet er goed uit je appartement.
    Mooie ruimtes en wat groter als eerst.
    Fijn dat de keuken en badkamer nieuw zijn.
    Plaats voor de fiets kan mooi op het balkon.
    Bij ons zijn ze vanaf 5 sept pas weer naar school en 21 okt alweer vakantie.
    We gaan op google earth zeker jou zwembad bekijken.
    Groetjes Ad Mirjam Jesse en Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 46254

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: