Australia day! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Australia day! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Australia day!

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

26 Januari 2011 | Australië, Perth

Hi,
Vandaag een feestdag! Jawel, het is Australia Day vandaag. Een dag om te relaxen: BBQ, naar het strand of naar het park. Er zullen ook een paar biertjes achterover getikt worden natuurlijk. Vanavond wordt er vuurwerk afgestoken boven de rivier, is altijd nogal spectaculair. Duurt ongeveer een half uur en er is ook een lasershow.
Ik had wat tijd om wat foto's online te zetten van de Audi en de vakantie in Vietnam en Cambodia. Dit zijn twee linken om ze te bekijken.
http://picasaweb.google.com/RvdBowman/VietnamAndCambodiaHoliday?authkey=Gv1sRgCPSYm-Xg6basJQ&feat=directlink
http://picasaweb.google.com/RvdBowman/AudiQ5?authkey=Gv1sRgCPq3lPuxrO-fFQ&feat=directlink

Laat even weten als de linken niet werken.

Groetjes, Ron.

  • 26 Januari 2011 - 14:03

    Helma En Mannen:

    Hoi Ron en Thai
    Prachtig de foto,s van Vietnam en Cambodja. Wat een massa mensen op straat, op een brommertje. Indrukwekkende bouwwerken, heel erg mooi. En ja de foto's van de auto zijn ook wel mooi hoor. We zullen wel zien of hij lekker rijdt, straks in mei.
    Ja het is aftellen, over drie maanden is het zover. Hier heeft iedereen erg veel zin om te komen, op het vliegen heb ik het persoonlijk niet zo, maar ik neem wel iets mee uit de medicijnkast op het werk, kan ik lekker slapen in het vliegtuig.
    Groetjes Helma

  • 27 Januari 2011 - 09:15

    Audi Fan:

    leuke auto maar is het niet lastig dat het stuur aan de verkeerde kant zit?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 46220

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: