GROOT nieuws!! Ze zijn geboren!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu GROOT nieuws!! Ze zijn geboren!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

GROOT nieuws!! Ze zijn geboren!!!

Blijf op de hoogte en volg Ron

03 Augustus 2012 | Australië, Perth

Met grote trots willen wij jullie het fantastische nieuws brengen dat gisteren 02-Aug onze zoon Daan en dochter Livia zijn geboren. Daan was 2.2kg en Livia 2.6kg, geen slechte cijfers voor een tweeling. Ze moeten nog wel enkel dagen in de couveuse blijven, puur voor de temperatuur, maar zijn verder goed gezond. Wij blijven zelf ook nog enkele dagen in het ziekenhuis. Ook met Thai gaat het heel goed, ze mag al uit bed en rondlopen.
Zoals jullie misschien al weten, hopen wij in december naar NL te vliegen om ze voor te stellen aan familie en vrienden.
Nu willen jullie natuurlijk ook foto's zien van de nieuwe aanwinsten. Hier zijn ze:

• 03 Augustus 2012 - 15:28

Proficiat, wat een geweldig nieuws.
    Een jongen en een meisje, wat wil je nog meer!
    Fijn dat alles goed is, met moeder en de Boompjes.
    Geniet er maar heel erg van.
    Groetjes Michael

• 03 Augustus 2012 - 17:31

Arne En Hannie:

Proficiat, wat een geweldig nieuws.
    Een jongen en een meisje, wat wil je nog meer!
    Fijn dat alles goed is, en wat een mooie dag Hannie is namelijk ook jarig op 2 augustus.
    Geniet er van het iets om geweldig trots op te zijn.
    Groetjes Arne en Hannie

• 03 Augustus 2012 - 18:32

Fam Van Den Boomen Beilen:

Ron en THai, Gefeliciteerd met jullie rijkeluis wens, een zoon en een dochter.
    Heel veel geluk en wij hopen jullie met zn vieren in december te zien.
    Groeten Ad, Mirjam, Jesse en tom

• 03 Augustus 2012 - 18:32

Fam Van Den Boomen Beilen:

Ron en THai, Gefeliciteerd met jullie rijkeluis wens, een zoon en een dochter.
    Heel veel geluk en wij hopen jullie met zn vieren in december te zien.
    Groeten Ad, Mirjam, Jesse en tom

• 03 Augustus 2012 - 18:39

Jet Van Oirschot:

Hartstikke mooi! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter. Geniet ze en veel geluk!
    Groetjes, Geert en Jet

• 03 Augustus 2012 - 19:10

Peter En Monique Van De Sande:

Van Harte Gefefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter. Heel veel geluk gewenst en geniet er ervan!!
    Groetjes Peter, Monique, Fleur en Sven

• 03 Augustus 2012 - 20:26

Tante Sjan En Oom Andre:

Hartelijk Gefeliciteerd met je tweeling een jongen en meisje geweldig geniet en tot December.

• 03 Augustus 2012 - 22:52

Ad, Esther, Tessa En Tim:

Gefeliciteerd met jullie zoon en dochter. Geboren een dag voor Tessa haar verjaardag.
    Veel geluk samen.
    Groetjes Ad Esther Tessa en Tim vd Laar

• 04 Augustus 2012 - 15:13

Tonnie, Esmiralda, Jade En Jurre Van Vechel:

Van harte gefeliciteerd met deze 2 prachtige gezonde wondertjes! Helemaal gezond en een zoon en een dochter. Wat een fantastisch nieuws. Dan ben je pas echt rijk. Ook 2 superleuke namen! We willen ze heel graag in december in het echt bewonderen. Geniet ervan!
    Groetjes van Tonnie, Esmiralda, Jade en Jurre

• 06 Augustus 2012 - 15:06

Jolanda:

Thai en Ron.

Proficiat met Daan en Livia .Heel veel geluk met zijn vieren en geniet er van, ze zijn zo snel groot.
    Tot in december.
    groetjes Theo Jolanda Esry en Jur