Daar ben ik weer! - Reisverslag uit Kaohsiung, Taiwan van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer! - Reisverslag uit Kaohsiung, Taiwan van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer!

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

19 Augustus 2007 | Taiwan, Kaohsiung

Zo, is dat lang geleden. Ja, ik zag net dat mijn laatste berichtje van mei was dus na drie maanden werd het weer eens tijd.
Zoals je al aan het vlaggetje kan zien, zit ik nu in Taiwan. Ik zit hier maar een week, ik vlieg als het weer goed is begin volgende week terug naar Perth. Op het moment woedt hier een tyfoon. Ik hoorde dit ook pas afgelopen donderdag. Ik dacht: ha leuk, maak ik dat ook eens mee. Maar het valt wel mee hier in Kaohsiung, het is meer een storm met veel wind en regen. Je ziet geen auto's en huizen de lucht in gaan. Kaohsiung ligt in het zuiden van Taiwan, het oog van de tyfoon is meer noordelijk. Ik hoop dat het morgen wat beter weer is want de hele dag in je hotel zitten is ook niet alles.
Tis weer bijna een maand geleden dat ik Liemt was. Het was leuk om familie, vrienden en kennissen weer te zien. Nou ja, niet iedereen was thuis, er waren ook een aantal mensen op vakantie.
Der is in Perth ook het een en ander gebeurt zoals een aantal van jullie gehoord hebben. Ik heb op het moment een vriendin, al een paar maanden eigenlijk. Ze heet Angela, is psychologe en is iets jonger als ik. Als jullie kennis willen maken, kom maar een langs zou ik zeggen.
Verder is er niet zo veel te melden. Over twee weken wordt het weer lente hier dus dan begint het mooie weer weer.
Vanuit een stormachtig Taiwan groet ik jullie. Houdoe!

  • 19 Augustus 2007 - 19:48

    Luusvanesch:

    Ha Ron, we hoorden net op het nieuws dat die tyfoon over Taiwan was gegaan en vandaar naar het vasteland van China. Ook toevallig dat jij daar net zit. In China is het nogal tekeer gegaan aan de kust.
    Leuk om je weer gezien te hebben in Nederland, die kaart van ons heeft er inderdaad lang over gedaan vanuit Mallorca.
    Doe Angela de hartelijke groeten en langskomen???? Het zou zou maar kunnen!!
    gr Luus en de bubs

  • 06 September 2007 - 15:18

    Petrie Leijten:

    Hoi Ron,
    We zitten hier op de verjaardag van ons mam(tante Sjan) Je vader en moeder zijn dus ook hier.OOO ze gaan nu naar huis.
    Nou we zijn nu helemaal op de hoogte van je nieuwe liefde.Maar we lezen dus ook dat we kennis mogen komen maken met haar.Nou daar voelen wij als familie wel wat voor om naar Australie te komen.Maar zonder gekheid veel succes en plezier samen.Misschien komen ons pap en mam nog wel een keer daar naar toe want die hebben sinds dinsdag een campertje gekocht.
    Maar of ze Australie halen weet ik niet is wel erg ver.(Denk het niet zegt ons pap)He de groetjes van jullie pap en mam en Ome Ad en Tante zus en Ome Leo en onze kinderen en ons Carin en natuurlijk ook van Ome Andre en Tante Sjan en je grote nicht Petrie van Oirschot Leijten.

  • 29 September 2007 - 16:01

    Martijn V.d.boomen:

    hi, is het "cool" in Taiwan????????????
    ik zal het aan papa en mama vragen of we daar op vakantie gaan.
    Groeten uit EINDHOVEN

  • 23 November 2007 - 07:55

    Luus Van Esch:

    Hoi Ron,

    long time no hear! Gebeurt er nog iets in Australië? Hier hebben we de donkere dagen voor Sinterklaas en de kerst. Al dat gedoe rond 6 december! Wel leuk, maar voor de moeders toch een heel gedoe.
    Wij zijn met de herfstvakantie naar Luxemburg geweest voor een paar dagen, leuk! En Ton zit regelmatig een weekje in Sofia voor Honeywell.
    Daan zit nu in Leiden en studeert sinelogie, (of hoe schrijf je dat?) en hij spreekt al een aardig woordje chinees.
    We zijn benieuwd hoe het gaat met jou en Angela, tijd voor een nieuwsbrief!!

    Hartelijke groeten
    Luus en de andere van Eschjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Kaohsiung

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 46178

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: