feb - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu feb - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

feb

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

04 Februari 2007 | Australië, Perth

Nog een weekje werken en dan 3 weken vrijaf. Mijn ouders komen a.s. zondag aan op Perth vliegveld. Kunnen ze het leven in Down Under eens met eigen ogen zien en meebeleven. We zullen ook WA een beetje gaan verkennen. Alleen het zuid-westen natuurlijk, om heel WA te doen heb je toch wat meer tijd nodig.
In de afgelopen weken was Australia Day op 26-jan toch wel de grootste gebeurtenis. Dit is de dag waarop de eerste blanke voet zette in New South Wales. Deze dag wordt veel grootser gevierd dan nieuwjaar. Overdag is er van alles te doen in stad. Er wordt 's-avonds een groots vuurwerk afgestoken op de Swan River. Er komen jaarlijks zo'n 400.000 mensen op af. Dit jaar was het wat minder vanwege de hitte. Maar toch wel een leuke dag geweest.
Vorige week nog een weekje in Karratha voor training geweest. Dit ligt twee uur vliegen ten noorden van Perth. Er valt niet veel over te vertellen, er is nl. niets te beleven in Karratha. Een week was dus lang genoeg.
Tis nu bush fire season hier. Overal in Australië zijn er bosbranden. Ook rond Perth. Het stinkt in de stad en er is overal rook. Niet zo prettig dus.
Ok, tot de volgende keer. Houdoe

• 04 Februari 2007 - 07:43

Monique En Rene:

Hoi Ron,

Geniet van je vakantie samen met je ouders! Tot weer eens op MSN.

Groetjes,

Rene en Monique

• 04 Februari 2007 - 20:58

Pieter En Monique:

geniet er maar van samen
    met je ouders nu ze naarjou komen, ze zullen het zeker wel leuk vinden.
    nou de groetjes en tot de volgende keer.

pieter en monique