Geen Sint/ Wel vakantie - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Geen Sint/ Wel vakantie - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Geen Sint/ Wel vakantie

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

01 December 2006 | Australië, Perth

Ja, ook dit jaar zal ik het zonder Sinterklaas moeten doen. Ik zal mijn chocoladeletter zelf moeten kopen, hè ma. Ik had gehoord dat ie een paar weken geleden weer gearriveerd was in NL. Hier zal ie niet langs komen, duurt te lang.
Het U2 concert was fantastisch, het was iedere dollar waard. Ze speelden de gouwe ouwe nummers maar ook de nieuwe van HTDAAB.
De dag erna waren we wijn wezen proeven in de Barossa valley. Dit is een beroemde wijn vallei even buiten Adelaide. Ook wat wijntjes gekocht natuurlijk. Toen 's-avonds nog wezen stappen. Het was nog behoorlijk laat geworden. Zo laat zelfs dat het de moeite niet meer was om te gaan slapen. De vlucht was al om 7:00u dus we hebben wat kunnen slapen in het vliegtuig.
Toen we weer aankwamen in Perth waren de kwalificaties van de Air race bezig. Van de kwalificaties heb ik zelf niet veel gezien, wel van de show daarna zoals de kunstjes van straaljagers, helicopters en zo.
's-Zondags de Air race zelf. We hadden ons goed gepositioneerd zodat we de race goed konden zien met een biertje binnen handbereik. Aan de noord oever van de Swan river hebben ze nl. restaurantjes en cafeetjes gebouwd die deels boven het staan. We hebben daar zo'n beetje de hele dag gestaan en de air race gevolgd.
Er waren twee wedstrijd ronden, de nederlander had het niet zo goed gedaan. Hij was laatste geworden. Hij wordt wel afgeschilderd als de elegantste vliegenier. Hm, schrale troost.
De volgende morgen zou ik eigenlijk naar Karratha vliegen maar dat was enkele dagen eerder afgelast. Maar goed ook, ik had niet zo'n zin om 's-morgens te vliegen eerlijk gezegd.
Het Pearl Jam concert was ook goed alhoewel ik maar een paar nummers kende. Maar een stevig rock concert is nooit weg.
De dag erna een 4WD trip gedaan. Die hebben ze hier nogal wat rond Perth; er zijn genoeg bossen en heuvels voor goede 4WD tracks. Ja, als je een 4WD auto hebt moet er ook gebruik van maken.
Eens kijken, wat staat er verder nog op het programma tot het eind van het jaar....
Volgende week een weekje naar Geelong (bij Melbourne) voor een training. Deze gaat wel door. Dan die zaterdag hebben we het Honeywell kerstfeest. Dit jaar vertoeven we een dagje op de racetrack. Voor paarden welteverstaan. Belooft leuk te worden. Eens kijken of we nog wat aan paarden kunnen verdienen.
Daarna nog een weekje werken dan dan op vakantie! De reis gaat naar Koh Phi Phi, een eilandje wat in de buurt ligt van Phuket, Thailand. 10 dagen op een vakantie eilandje, klinkt goed. Net voor nieuwjaar zijn we weer terug in Perth. Wat we met nieuwjaar gaan doen weet ik nog niet.
Genoeg voor vandaag. De groeten!

  • 01 December 2006 - 15:18

    Luusvanesch:

    Ha Ron, wat heb jij het druk met uitstapjes en concerten zeg! Maar fijn dat U2 een geslaagd concert was. Ik moet van Ton vragen wie die "we" is die steeds in het verhaal terugkeert. Jij en ?? Alvast fijne Sinterklaas, hebben ze daar eigenlijk chocoladeletters??
    Groetjes Luus

  • 06 December 2006 - 10:39

    Monique Verhagen:

    nou ron vervelen hoe jij
    je eigen niet, dus sinterklaas zul je dan ook niet echt gemist hebben je maakt wel andere leuke dingen mee
    en nu weer lekker op vakantie nou geniet er maar van!!!
    doei en tot de volgende keer

    groetjes pieter-monique
    en robin verhagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 46187

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: