Back downunder - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Back downunder - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Back downunder

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

27 Februari 2006 | Australië, Perth

Zo, we zijn weer terug in Perth. Weliswaar alweer een week maar voordat ik van de jetlag hersteld was, was ik weer vier dagen verder. Maar nu word ik niet meer midden in de nacht wakker.
Vorige week had ik ook nog een cursus, hiervoor was een collega uit Den Bosch overgekomen. Natuurlijk zijn we met een paar andere collega's uit geweest, zoals het hoort.
Ik heb niet iedereen een handje kunnen schudden toen ik in NL was. Het was ook maar een weekje; in juni ben ik wat langer in NL dus dan hoop wel iedereen te zien. Ik weet nog niet precies hoelang ik terugkom, waarschijnljk drie weken. Ik weet alleen niet wat ik in die drie weken moet doen behalve WK voetbal kijken en bij Ad en Mirjam op bezoek. Ik had al een paar suggesties gehoord maar ik denk dat het daarbij blijft.
Verder heb ik niet zoveel meer te melden dus tot het volgende verhaaltje.

• 08 Maart 2006 - 20:25

De Van Oorschotjes:

Hoi Ron,
    wel even geleden dat je wat van ons gehoord hebt maar we hebben nog steeds veel problemen met het overstappen op een ander provider.(tiscali is overgegaan op planet, maar we mochten wel ons e-mailadres houden maar dit geeft veel problemen)
    Hoe is het met je? Ik hoorde goed. Heb gehoord dat je even in Liempde bent geweest, en ook nog gekaart hebt met de buurt, stom dat we je net hebben misgelopen.
    Maar in juni zien we je vast en zeker!
    Het allerbeste gewenst, en we horen nog wel wat van je.
    Fam van Oorschot