Foto's uit Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Foto's uit Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Foto's uit Perth

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

12 Mei 2010 | Australië, Perth

Hoi. even een kort berichtje. Ik heb foto's op mijn Picasa website gezet. Dit is de link: http://picasaweb.google.com.au/RvdBowman/FotoSUitPerth?feat=directlink

Nog even iets wat ik vergeten was te melden in mijn vorige berichtjes. Voor degenen die het nog niet wisten, Thai en ik komen in Juli/Aug naar NL voor een vakantie. We landen op 24 Juli aan op Schiphol en vertrekken daar 21 Aug weer.De laatste week (vanaf 12 Aug) brengen we door in Kroatie.
Veel plezier.
Groetjes, Ron.

• 13 Mei 2010 - 08:10

Familie Van Esch:

Hoi Ron en Thai, wat een geweldig huis !! (zijn dit foto's van de makelaar of zo want zulke spic en span foto's heb ik nog nooit gezien) We hadden het adres al opgezocht op google street view en kregen inderdaad dit huis te zien, maar nog in aanbouw. We komen graag op bezoek (was al zo hoor!) maar nu wordt het echt tijd! Even 5 x Euro 1.115 (zie op je site) sparen en dan hebben we een go. Over 4 weken komt Daan weer thuis, eindelijk.
    Nou groetjes van ons viertjes Luus

• 14 Mei 2010 - 09:24

Martijn:

Nogmaals een ontzettend mooi huis!!!! :)