Een India ervaring rijker - Reisverslag uit Poona, India van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Een India ervaring rijker - Reisverslag uit Poona, India van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Een India ervaring rijker

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

26 Mei 2008 | India, Poona

Hi all,
Ik stuur dit berichtje vanuit Pune, India. Ik ben voor de zaak hier, al zo'n twee weken maar ik hoop over een weekje weer naar Perth terug te vliegen. Niet dat ik het slecht naar mijn zin heb, maar naar drie weken India en met name Pune, wil je gewoon weg. Ik zeg dit omdat Pune niet een schone stad is. Ik vind het een grijze en smerige stad; er ligt overal troep en afval en niemand die er iets om geeft.
Ik moet wel zeggen dat het eten hier goed is. Ik ben hier met een Indiase collega die vegetarier is. Ik heb in twee weken meer vegetarisch gegeten dan dat ik ooit heb gedaan. Er is toch veel variatie in vegatarisch eten maar je wilt gewoon na een paar dagen vegatarisch eten een goed stuk vlees hebben.
Het verkeer hier is een ramp. Ik heb in redelijk veel Asiatische landen auto gereden maar hier durf ik het niet. Verschrikkelijke aso's rijden hier rond. Als voetganger moet je heel goed uitkijken als je de straat oversteekt anders rijden ze je omver. Inhalen doen ze links en rechts waar ze kunnen, tegen het verkeer in rijden is redelijk normaal, elkaar afsnijden ok. We hebben hier een auto gehuurd om naar het werk te gaan maar je zit af en toe met schrik in de auto. Toch hebben we nog geen ongelukken gehad alhoewel we er een paar keer dichtbij zaten.
Nou ik ga afsluiten, de groeten
Ron.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Poona

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 46192

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: