En weer terug in Perth! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu En weer terug in Perth! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

En weer terug in Perth!

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

20 Januari 2013 | Australië, Perth

Hoi allemaal,
We zijn alweer twee weken terug in perth en hebben de draad weer opgepakt met het leven aan deze kant van de aardbol. Ik ben zelf alweer een week aan het werk. Niet veel te doen op het moment, hopelijk dat het wat beter wordt. Zo niet, dan kun je wat meer blogs van mij verwachten! :)
We hebben het heel goed naar ons zin gehad in de maand dat we in Liemt waren. Het voelde weer als vanouds om in mijn eigen huis te wonen, met dank aan mijn familie! Ook de buurt is weinig veranderd, iedereen die ik ken woont er nog. Het enige wat veranderd zijn de bomen die groter zijn geworden! :)
Zowat iedereen is op bezoek geweest, sommige vonden Daan en Livia "so cute" dus zijn meerdere keren langs geweest. "Good on them" zoals ze hier zeggen. Was goed om iedereen weer eens te zien en te spreken.
Behalve de visites waren er nogal wat andere gebeurtenissen gedurende de maand, zoals Sinterklaas met familie, het "50" feestje van mijn schoonzus, diverse etentjes, feestje met OBR, een dagje Antwerpen, kerst met familie en nieuwjaar met vrienden gevierd. Ja, drukke maand, zeg dat wel. Daan en Livia hadden het ook goed naar hun zin gehad. Ze hadden natuurlijk alle aandacht van iedereen die langs kwam. Niet te vergeten alle mooie kadootjes die ze gekregen hadden. Nog bedankt hiervoor! We hadden onze koffers vol toen we vertrokken met meer gewicht dan toen we hier kwamen. Maar we hebben het toch allemaal mee kunnen nemen.
Daan en Livia hadden niet veel last van de kou, regen en sneeuw gehad in NL. Op het moment dat we weer terug waren in Perth werden ze allebei prompt verkouden. Zal wel te maken hebben met de overgang van 10gr regenachtig weer naar tegen de 40gr met veel zon. Daan had het een beetje erger dan Livia. Nu is het zo goed als over en drinken ze ook wat beter dan de afgelopen twee weken. Qua ontwikkeling doen ze ook niet slecht. Ze wegen nu allebei hetzelfde zo'n 6,6kg. Ze kunnen allebei al op hun buik rollen en maken al wat kruipbewegingen. Livia kan zichzelf al vooruit duwen als ze op haar rug ligt. Ook hebben ze al een beetje vast voedsel gehad, wil nog niet zo lukken. Ze spugen meer uit dan dat ze werkelijk doorslikken, maar dat wordt hopelijk beter.
Ook hebben we een nanny aangenomen wanneer Thai weer aan het werk gaat in Feb. Ze begint met 1 dag in de week en na een paar maanden naar 3 dagen.

Ik zal dit weekend nog wat foto's op mijn picasa website zetten als ik tijd heb. Anders kijk er volgende week maar eens op.
Hier is de link nog een keer:
https://picasaweb.google.com/RvdBowman/DeGeboorteVanDaanEnLivia?authuser=0

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 46164

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: