Vier maanden in 2010 - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Vier maanden in 2010 - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Vier maanden in 2010

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

02 Mei 2010 | Australië, Perth

Hallo allemaal,
Ja, het gaat goed met me. Jullie zullen je misschien al afgevraagd hebben: leeft Ron eigenlijk nog wel?Jawel, en ik kan jullie zeggen, het gaat geweldig met me. Ik zal maar gelijk goed beginnen, maar velen van jullie zullen het al wel weten: ik heb sinds eind vorig jaar weer een vriendin. Ze is een Australische maar is geboren en getogen in Vietnam. Haar naam is Thai is van mijn leeftijd en ik moet zeggen dat het heel goed gaat samen. We waren eind December gedurende de kerst al op vakantie geweest in Margaret River. Dat ligt zo'n drie uur rijden ten zuid-westen van Perth. We hebben daar een weekje doorgebracht. Margaret River is een wijngebied dus we hebben de nodige glazen wijn genuttigd. Behalve wijngebieden kun je ook naar de grotten gaan of naar het strand, genoeg om een week door te brengen. We hadden geen noemenswaardige ruzie gehad dus we konden ook weer in dezefde auto terug naar Perth. Het was zelfs zo goed bevallen dat we daarna gelijk een vakantie naar Bali geboekt hadden. Midden Maart waren we 9 dagen in Bali geweest. Daarvan hebben we vier dagen in Ubud doorgebracht wat meer in het binnenland ligt en de rest van de vakantie in Legian wat aan het strand ligt. Hebben nogal wat gedaan zoals wildwater varen, een ritje op een olifant gedaan, ik heb ook gedoken daar, aan het strand gelegen en geshopt natuurlijk. Het is daar nog spotgoedkoop.
Dan nog wat meer nieuws want een week nadat we terugkwamen van de vakantie zijn we gaan samenwonen! Ja, er is inderdaad nogal wat gebeurt in deze vier maanden, nietwaar? Dus per 1 April heb ik mijn appartementje opgezegd en ben bij Thai gaan wonen. Zij heeft een mooi huis aan Lake Monger in de suburb Wembley. Dus daar woon ik nu alweer een maand. Ik zal als ik terug ben in Perth wat foto's op mijn site zetten. Ik zit nu by the way off-shore uit de kust van Darwin maar ik ga a.s. dinsdag weer naar huis. Ok, weer genoeg nieuws deze keer. Houdoe en de groeten
Ron.

  • 02 Mei 2010 - 12:19

    Familie Van Esch:

    Ha Ron, is het bij jullie 29grC? hier is het petweer, na enkele zomerse dagen heeft iedereen zijn winterkleren weer uit de kast gehaald. Wij hebben op Bali ook op een olifant gereden (was erg leuk) en Ton, Mathieu en Hanna zijn wezen raften, dus we zullen wel op dezelfde plaatsen geweest zijn.
    We kijken ernaar uit om jullie van de zomer samen in Nederland te mogen begroeten. Hartelijke groeten vanuit een regenachtig Vught, Luus

  • 09 Mei 2010 - 15:17

    Jet:

    Hoi Ron, je site regelmatig gechecked en inderdaad me afgevraagd: 'leeft hij eigenlijk nog wel'. Maar gelukkig, ja hoor. En dan ook nog met z'n tweeen. Veel geluk samen! Enne... ik blijf gewoon regelmatig kijken of er weer een update is. Groetjes vanuit een koud Nederland, Jet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 46195

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: