Precies twee maanden in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Precies twee maanden in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Precies twee maanden in Perth

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

03 November 2005 | Australië, Perth

Nee, inderdaad. Vorige week hebben jullie geen email van mij ontvangen. Jullie email systeem werkt nog prima, ik had gewoon geen berichtje geplaatst. Maar hier is er weer één.
Vorige week had ik een interne cursus gevolgd. Deze cursus was op het Perth kantoor dus niet zo spectaculair als mijn vorige cursus. Hier valt dus niet zoveel over te vertellen.
In het weekend daarvoor was er een straatfestival georganiseerd in de wijk Northbridge. Hier speelde wat bandjes en allerlei artiesten voerden hun kunstjes op. Na deze bewonderd te hebben zijn we een paar kroegen ingedoken. Ik hoef jullie niet te vertellen wat je daar allemaal kan doen.
's-Zondags ben ik weer even naar Northbridge gegaan om nog wat te zien van het straatfestival maar dat viel enigszins tegen. 's-Zondagsavonds is er zowiezo weinig te doen in Perth dus die avond heb ik weinig gedaan.
Afgelopen weekend ben ik voor het eerst hier naar de kapper geweest. Ze waren een kleine drie kwartier bezig geweest: eerst de haren wassen, dan knippen en dan nog de losse haren eruit spoelen. Een heel programma dus. Maar nadat ik thuis gekomen was, vond ik het toch niet kort genoeg. Dus ben ik teruggegaan om er nog een stukje eraf te laten halen. Was geen probleem.
's-Zondags nog even een eind wezen fietsen. Het begon echter te regenen dus toen ben ik maar weer omgedraaid en naar huis gegaan. Afgelopen weekend was er een motorbeurs in Fremantle waar ik 's-zondagsmiddags even ben geweest. Ik vond het tegenvallen, het was een kleine beurs dus ik stond na een uur weer buiten. Na nog even door Fremantle gewandeld te hebben ben ik maar weer naar Perth getreind.
Deze week heb ik mijn afgesloten voetbalcarriere weer nieuw leven ingeblazen. Dinsdagsavonds is er een 5-tegen-5 competitie. Het is een soort zaalvoetbal, alleen het is buiten en er wordt op astroturf gespeeld. Wat ook anders is, is dat je via de boarding kan spelen. Dus het was weer even wennen: aan het voetballen zelf en aan de andere spelregels.
Nou, ik ga weer iets doen. Tot de volgende keer.

  • 04 November 2005 - 09:52

    Marco:

    dus alles gaat zijn gangetje hier ook maar dat weet je al goetjes

  • 15 November 2005 - 17:01

    Boompjes Beilen:

    Ha Ron
    Al 2 maanden waar blijft de tijd.Fijn dat je nu een appartement hebt, ziet er leuk uit.
    Je sport veel kunnen wij lezen, doe je dat fietsen met meerdere?
    Ons feest was gezellig geweest en we kijken er mooi op terug.
    Het huis gaat ook wel vooruit, maar of er definitief voor de kerst een oplevering is weten wij nog niet.
    Wij wachten af
    Ad-Mirjam-Jesse -Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 46190

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: