Ja hoor, tis gelukt!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Ja hoor, tis gelukt!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Ja hoor, tis gelukt!!

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

19 Oktober 2005 | Australië, Perth

Na veel appartementen te hebben bekeken is het eindelijk toch gelukt om er eentje te vinden naar mijn smaak. Sterker nog, ik woon er al in! Ik ben afgelopen maandagavond overgehuisd. Het is een 1-slaapkamer appartement in South Perth, dit is beneden de Swan river. Het appartement is volledig gemeubileerd, ik hoef alleen wat handdoeken en beddegoed te kopen. Jullie zijn natuurlijk beniewd hoe het er uit ziet. Nou, ik wat foto's op de site gezet.
Ik kan vanuit mijn appartement op de fiets naar mijn werk langs de Swan river, het is ongeveer 20 min. fietsen.
Buiten appartementen bekijken, heb ik afgelopen weekend niet veel gedaan. Mijn collega had wat dvd-tjes gehuurd dus ik heb wat films zitten kijken.
Nou, dat wilde ik even melden. Ik zie jullie reacties wel!

P.s. Voor kaartjes of brieven, mijn adres is:
6/35 Mill Point rd
South Perth, WA 6151
Australia

Ter verduidelijking: 6 is mijn appartement nummer, 35 is het huisnr van het gebouw, 6151 is de postcode en WA staat voor Western Australia.

  • 19 Oktober 2005 - 05:14

    Marc:

    Hee Ron,

    heel mooi dat je een appartement hebt kunnen vinden van je smaak, het ziet er mooi uit! Voel je je al een beetje thuis daar in Australie? Kan je daar goed fietsen of valt dat tegen? Hier is alles goed, het begint wat kouder te worden maar daar heb jij geen last van daar...

    Groetjes Marc en Joyce..

  • 19 Oktober 2005 - 07:31

    Marco:

    hé hé het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat ziet er goed uit.
    je auto wil niet vlotten dus als er andere mensen zijn die ook jou berichten lezen de bmw is nog in de verkoop zie autotrader.nl
    hier gaat alles zijn gangetje we zijn lekker een weekend op stap geweest met angelique z'n werk (en vrienden) was gezellig veel bier en zever maar je kan met ons niet veel anders verwachten.(kinderen waren bij oma en opa) ook wel eens lekker om zo een weekend weg te gaan.Ik spreek je nog wel en suc6 met alles
    groetjes marco,Angelique,juul en stef

  • 19 Oktober 2005 - 08:47

    Luus&Ton:

    Wat leuk dat je eindelijk je eigen home hebt! Proficiat, we komen snel eens langs met het hele gezin. Doei!

  • 19 Oktober 2005 - 14:08

    Monique En Pieter:

    hoi ron fijn dat je iets
    naar je zin hebt gevonden
    ziet er leuk uit.
    bij ons is het nog steeds rustig
    geen last van de buren,nog niet!!! groetjes monique

  • 19 Oktober 2005 - 19:20

    Esmiralda:

    Hoi Ron,

    Van harte gefeliciteerd met je appartement. Lijkt me toch heerlijk om weer gewoon je eigen stek te hebben. Ik wilde de foto's bekijken, maar helaas heeft onze computer de kuren. Maar we bekijken ze snel, want we zijn zeer benieuwd. Nu we een adres hebben kan ik je alvast een kerstkaartje sturen. Dan is het misschien tegen die tijd wel bij jou (grapje). Terwijl bij jou de zomer bijna aan gaat breken, is het hier herfstvakantie. En we zijn ons natuurlijk mentaal aan het voorbereiden op het knalfeest van Ad en Mir volgende week.

    Groetjes,
    Tonnie en Esmiralda

  • 28 Oktober 2005 - 20:16

    Van Oorschotjes:

    Hoi ron, wij komen zojuist thuis van het gezinskienen van de buurtvereniging.Het was een drukte van heb ik me jou daar (maar liefst78 mensen)dus dat was goed.
    Alles gaat hier gewoon zijn gangetje, en de voorbereidingen voor het buurtfeest beginnen a.s dinsdag.
    Leuk v oor je dat je een appartement hebt gevonden, heb je zo toch je eigen stekje.
    Leuk van jou dat je onze verjaardagen toch echt niet vergeet, want bij de laatste vergadering bracht ieder zo zijn eigen kaart mee.
    Verder wensen wij jou veel succes daar, en we horen wel weer van je.
    Groetjes van ons aan de andere kant.
    Job Marit Meike Bart en Lian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn reis naar Australie

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

We zijn er!!

18 Juni 2013

Juni

13 Maart 2013

Update!

20 Januari 2013

En weer terug in Perth!

05 December 2012

Gearriveerd in Liemt!
Ron
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 46178

Voorgaande reizen:

02 September 2005 - 31 December 2020

Mijn reis naar Australie

Landen bezocht: