Lang weekend voor de boeg - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Lang weekend voor de boeg - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Lang weekend voor de boeg

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

23 September 2005 | Australië, Perth

Dit weekend is het een lang weekend voor WA. Maandag is nl. Queensday, inderdaad: Koninginnedag. Maar ik geloof niet dat ze hier gaan koekhappen of zakken lopen. Nee, hier is het zondag de finale van het Australian football, Footy genoemd hier, en de Perth West Coast Eagles staan in deze finale. Die wordt trouwens gespeeld aan de East Coast, in Melbourne of Sydney. De hele week zijn er al programma's op tv die gaan over de footy finale.
Dit weekend wordt het hier mooi weer, 20 a 21 graden en zonnig. Dus behalve naar appartement zoeken is het ook tijd om eens naar het strand te gaan of om eens verder buiten Perth te gaan zolang ik mijn auto nog heb. Maar eerst vanavond een biertje pakken in een nieuw cafeetje op Albany road. Dus iedereen een goed weekend en tot gauw.

• 23 September 2005 - 10:34

Monique En Pieter:

ron het is fijn dat je het naar je zin hebt,
    wij wensen je succes met je appartement zoeken.
    hopen dat je er snel een
    leuke en frisse gevonden hebt.
    een heel fijn weekend
    en de groetjes pieter-monique en robin

• 23 September 2005 - 15:26

Tonnie:

Ik lees de mail de weer te laat en omgekeert.
    Ik wil niet veel zeggen maar voor het weer hoefde je niet weg te gaan want hier is het ook nog lekker warm.
    Maar als je naar het strand gaat lukt het nooit met je huisje maar toch groot gelijk.
    De foto s zijn mooi, het was toch wel een leuke dag toen.
    Ronnie we horen wel weer als je nieuws hebt.
    Hier is verder niets gebeurt,dus groeten

Tonnie en Esmi