Daan en Livia Update - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu Daan en Livia Update - Reisverslag uit Perth, Australië van Ron Boomen - WaarBenJij.nu

Daan en Livia Update

Blijf op de hoogte en volg Ron

11 September 2012 | Australië, Perth

Hi,
Daan en Livia zijn nu bijna 6 weken oud. Ze groeien goed, Livia is nu 3.8kg en Daan 3.2kg. Livia heeft nu last van wat waarschijnlijk een buikvirus is. Ze huilt veel, drinkt niet goed en geeft over. Niet zo leuk natuurlijk voor haar. Hopen maar dat het vlug over gaat. Met Daan is niet zoveel aan de hand, hij drinkt goed en huilt niet veel. Alleen als ie honger heeft, dan laat ie zijn longen werken.
Verder is het is het druk natuurlijk om alles in het gareel te houden. We hebben veel hulp van Thai's moeder en mijn ouders vliegen over twee weken deze kant op, dus nog meer hulp!
Ikzelf heb vakantie tot mijn ouders weer naar huis gaan op 20 oktober. Dus zo'n kleine drie maanden! Niet slecht. Ik zal niet meer weten wat werken is.
Maar zover is het nog niet, nu eerst nog weken thuis met mijn familie en van de tijd samen genieten.

Als er mensen zijn die een keer met ons willen skypen, laat maar weten dan kunnen we een tijd afspreken.

Meer foto's nu op:

• 11 September 2012 - 08:42

Bart Lian Job Marit En Meike:

Beste Ron en Thai,

Sorry voor de late maar welgemeende felicitatie : Proficiat met Daan en Livia.
    Wat goed om te horen dat het goed met ze gaat. Natuurlijk is het wel druk zo twee van die kleintjes ,maar ach als je eenmaal in dat ritme zit dan is dat snel gewoon.
    Sprak gisteren jullie mam, en vernam inderdaad dat ze naar jullie ging, dus zoals je al aangaf extra hulp.
    Wat een onderneming in december met twee van die kleintjes, maar wel heel erg leuk voor je familie en vrienden, om ze ook aan hen te laten zien.
    Hier gaat alles zijn gangetje, we zijn inmiddels verhuisd, vandaar de late reactie, want we hebben het erg druk gehad, en ruim drie weken zonder internet gezeten, dan ben je al snel beperkt.
    Ron en Thai, geniet van jullie kindjes, en ik hoop ze in december te mogen bewonderen.

Groetjes Lian en de andere van Oorschotjes